דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת מסיבת בת מצווה VIP 

מאת    [ 16/10/2009 ]

מילים במאמר: 718   [ נצפה 3458 פעמים ]

היום תחום הפקת מסיבות הבת מצווה | בר מצווה , הפרכה לתעשיה של ממש , כל מועדון תל אביבי או בר בהרצליה למדו שאם יש כבר מעודון ,בר תקליטן ,הגברה וכמה מנורות אז אפשר לפני פתיחת המקום גם לארגן 3 שעות של בר או בת מצווה וכל מה שנישאר זה רק איש מכירות טוב או הורים שלא ממש מבינים את התחום . אז לפעמים זה לא הדרך המוצלחת .

לכן חברת אושן הפקת בת מצווה VIP אספה עבורכם את מיטב הפרמטרים לאירגון בת מצווה מושלמת! וקצת על מאחורי הקלעים של התעשיה.

 איך לבחור תקליטן :

ראשית כל על כל הערב והצלחתו אמון התקליטן: בת מצווה הינו ז'נאר ניפרד וספציפי בתחום האירועים לכן חשוב שהתקליטן יהיה בעל רקע  בתחום, בעלי אולמות תמיד ימליצו לכם על התקליטן שלהם אך חשוב לדעת שתקליטן שטוב לחתונה אירוע חברה או ברית לא תמיד יתאים לבת מצווה, המוסיקה שונה וקצב האירוע שונה,התקליטן צריך לדעת להיות עם האצבע על הדופק ולדעת לעניין את הילדים ,להפעיל ולהנחות על מנת שתמיד יהיו במרכז רחבת הריקודים ומסביב לחוגגת. היום תחום התקליטנות "פרוץ" כל ילד שמוריד שירים באינטרנט או שאבא שלו קנה לו זוג רמקולים הופך להיות די ג'יי והניסיון אומר שהוא עשה בן אפס לעשרה אירועים וגם הם לשכן או חבר של ההורים ולכן חשוב מאוד לקבל המלצות אוביקטיביות מלקוחות  התקליטן שעשו אירועים דומים ,לברר את סוגי ההפעולות ומשחקי החברה , ואף להפגש עם התקליטן על מנת לבדוק את "הכמיה" בינייכם ושאתם רואים את האירוע באותו אופן, מרכיב נוסף חשוב היא מערכת ההגברה והתאורה של אותו התקליטן , גם בנושא הזה יש תקליטנים עם ציוד מאולתר וחבבני , יש לבדוק ולהתיצץ איזה ציוד יש ברשותו והאם מתאים לאופי המקום ומספר האנשים, וכמובן האם יש גיבוי לכל מקרה ו..

בחירת המקום היא פקטור חשוב מאוד , לא כל מועדון מתאים לאירוע בת מצווה לדוגמא מועדון גדול מידי מקשה על התקליטן לשלוט באירוע ולמרכז את הילדים מסביב לחוגגת ,חשוב שמקום יהיה מרווח אך בתאם לכמות הילדים, יש מועדונים שמתאימים ל 400 איש וכאשר מגיעה למקום לחגוג כיתה של 40-45 ילדים זה ניראה ריק ולא משרה אווירה טובה.מקרה נוסף זה מקומות בסגנון בארים,קיימת שם רחבת ריקודים קטנה ובר ענקי מה שמושך את הילדים לרוץ מסביב לבר ופחות להתעסק בבת המצווה. לכן חשוב שבמקום יהיו כמה שפחות גירויים לילדים שלא קשורים ישירות לחלק מן האירוע.

אפשרות נוספת ולא פחות טובה ואם תשאלו אותי אפילו עדיפה זה אירוע בחצר הבית,מתנס,בית עם וכו.. היום קיימות חברות שיפיקו לכן אירוע מעוצב מרשים ואפילו משודרג יותר,הרבה מועדונים עובדים על מן נוסחא של "אירוע בת מצווה" וילדים שמים לזה לב! מה שהופך את האירוע שכבר השקעתם בו לאירוע שבלוני ,כלומר האירוע שלכם הוא בדיוק כמו האירוע של אתמול והאירוע של מחר ומקרה הגרוע על של עוד 3-2 ילדים מאותה השכבה של הילדה בחודש האחרון.

כאשר אתם חוסכים את עלות המועדון תוכלו להשקיע יותר לדוגמא באטרקציות! מה שיוסף ערך מוסף ומאתגר לילדים, כגון שולחנות משחק (הוקי אוויר,סנוקר, כדורגל) ומשחקי ע"ג פלזמות (WII ,גיטר הירו) אך חשוב שהם יהיו רק חלק מן הערב כדי לא לגנוב פוקוס מן החוגג והתקליטן, כמו כן ניתן לשלב קריקאטוריסט או קעקועים אך חשוב גם לתחום את זה לחלק מן הערב על מנת שלא היו תורים והתעניינות רבה מידי של הילדים והם לא ירקדו או ישתפפו.

 האוכל באירוע: מרבית המועדונים פשוט מזמינים לכן פיצה וכדי לחסוך גם עדיף שתהיה זולה מה שמעיד על איכותה, חשוב לא להתפשר בנושא , למשל חברות שעשות דוכני מזון לרוב מביאות אוכל איכותי כגון המבורגרים עם תוספות, טאבון פוקאצות ופיצות בהכנה עצמית,מה שמדרג את האירוע שלכם בכמה רמות! ובמחירים משתלמים מול המועדונים.

טיפ נוסף מאושן , היא לקחת את הפקת אירוע בחבילת אחת , כי מילת המפתח באירוע היא "סיכרון" ו"קריאת קהל" יותר קל שראש אחד אחראי ויודע מתי נכון להוציא את האוכל מתי יותר נכון להמשיך ריקודים או סוג מסויים של הפעלה. מועדונים לרוב מקובעים בשעת הוצאת האוכל או מתי מפיסיקים את אטרקציות מה שלעיתים מפספס את הנקודה או פוגע שלא במכוון בדברים שיכלו לשדרג את האירוע או להבליט את החוגג. או במקרה של ריבוי ספקים באירוע, לדוגמא האוכל מתחיל להגיש באמצע משחקי החברה או כניסתו המיוחדתשל החוגג וכל הילדים רצים לתפוס מקום בתור , או מלחמת צומת לב בן התקליטן למפעילי האטרקציות וכו...

ראש אחד בעל בית אחד ומפיק מקצועי יעשו את העבודה. חבילת אחת לרוב אמורה גם להוזיל את עלות האירוע מכוון שהצוות והלוגיסטיקה כבר קיימים באירוע כך שאין עלות נוספת בהבאת אטרקציות או שידרוגים נוספים כמו צילום ,קליפים, זיקוקים, כניסה מיוחדת וכו...

 לחבילות מיוחדת ויעוץ שנמח לעמוד לרשותכם באתרנו www.ocean-dj.co.il ובפרטי יצירת קשר בברכה, תום רוזנברג אושן הפקות

אושן הפקת בת מצווה VIP
http://www.ocean-dj.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב